Newsletter

Ilość produktów: 0

Wartość: 0.00 PLN

REKLAMACJE

Czas na zgłoszenie reklamacji to 2 lata od daty otrzymania produktu.

Reklamacje należy składać pisemnie na adres Sklepu: MAYLILY, Al. Słoneczna 7, 38-440 Iwonicz Zdrój. Składając reklamację należy dostarczyć reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym.

Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji i powiadomimy o sposobie dalszego postępowania.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie wymienimy towar wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Postępowanie to pozostaje bez wpływu na możliwość domagania się przez Państwa obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy jeżeli wada jest istotna. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady lub obniżenia ceny zwrócimy należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.