Darmowa dostawa od 199 zł | od 350 zł sadzimy drzewa | 30 dni na zwrot | Płatności: online, przy odbiorze, PayPo | kurier/paczkomaty | tel. 600 600 317 Flaga Unii Europejskiej

FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłaś/eś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, z chęcią odpowiemy na nie mailowo: sklep@maylily.pl lub telefonicznie: +48 600600317.

W prawym dolnym rogu strony znajdziesz także ikonkę Messengera. Zachęcamy do kontaktu!

PYTANIA O ZAKUPY

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Status realizacji zamówienia można sprawdzi na koncie Użytkownika. Jeśli zamówienie robione było jako Gość, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – z chęcią udzielimy informacji na temat stanu realizacji zamówienia.

  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Staramy się wysyłać przesyłki jak najszybciej – zwykle wysyłka odbywa się w ciągu 1-2 dni roboczych, ale zdarza się, że okres ten jest wydłużony - do 7 dni roboczych. Wydłużony okres oczekiwania może szczególnie dotyczyć produktów robionych na zamówienie, produktów z haftem oraz produktów zakupionych w okresie promocji. Jeśli produkty z zamówienia są potrzebne na określony dzień, bardzo prosimy o taką uwagę w zamówieniu.

  • Jak dostarczacie produkty?

    Produkty wysyłam za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz do paczkomatów InPost na terenie Polski. Przesyłki zagraniczne wysyłamy poprzez GLS oraz Pocztę Polską (usługa Global Express lub przesyłki paczkowe priorytetowe, jeśli Global Express nie jest możliwy do danego kraju).

  • Jaki jest koszt wysyłki?

    Koszt wysyłki na terenie Polski wynosi 14 zł dla zamówień opłacanych przelewem/szybkimi płatnościami oraz 20 zł dla zamówień pobraniowych. Zamówienia na kwotę powyżej 199 zł (na terenie Polski) wysyłamy z darmową przesyłką. Koszt wysyłki dla zamówień zagranicznych jest uzależniony od wagi/gabarytu paczki i kraju docelowego – jest on za każdym razem podany w koszyku przed akceptacją zamówienia.

  • W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

    Zamówienie można opłacić z góry – przelewem na nasze konto bankowe lub szybkimi płatnościami TPay lub PayPal (ten system pozwala także na zapłatę kartą kredytową). Zamówienia wysyłane do Polski można także opłacić przy odbiorze paczki. W naszym sklepie dostępna jest także opcja odroczonych płatności PayPo.

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

    Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Iwoniczu Zdroju (woj. podkarpackie). Oczywiście można tutaj odbierać zamówienia :).

  • Co to są kupony rabatowe?

    Kupon rabatowy to specjalny kod zniżkowy, który można wykorzystać w momencie składania zamówienia. Kody można zdobyć podczas akcji promocyjnych na naszym Facebooku lub Instagramie, a także w różnych magazynach i na współpracujących z nami portalach. Zachęcamy do rejestracji do naszego Newslettera, dzięki czemu otrzymacie Państwo 10% zniżki na pierwsze zakupy.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Oczywiście wystawiamy faktury VAT. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę, prosimy o wpisanie danych firmy w trakcie składania zamówienia. 

  • Jak dokonać zmian w zamówieniu lub danych do wysyłki?

    W razie chęci dokonania zmian prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny :)

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Oczywiście, zanim zamówienie zostanie wysłane, możemy je anulować. W razie chęci anulacji, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.

  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

    Zadowolenie Klienta jest dla nas absolutnym priorytetem, w razie jakichkolwiek problemów z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

  • Czy i w jaki sposób mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Oczywiście zakupiony produkt można zwrócić. Zasady zwrotów są opisane w naszym Regulaminie.

  • Czy wykonujecie produkty na zamówienie?

    Wykonujemy produkty na zamówienie, a także je personalizujemy. W razie chęci takiego zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

  • Jak są pakowane produkty? Czy muszę prosić o pakowanie prezentowe?

    Wszystkie nasze produkty są pakowane w estetyczny sposób, większość posiada satynową wstążkę. Większe produkty posiadają wielorazowe zasuwane pokrowce. Są gotowe do wręczenia jako prezent :)


Akceptuj Więcej informacji Odrzuć