Pierwsze logo MAYLILY było zielono-różowe. Symbolizowało ekologiczną stronę marki (produkowaliśmy wtedy pieluszki wielorazowe). MAYLILY znaczy konwalijka i właśnie ten kwiatuszek pojawił się na logotypie. Róż symbolizował delikatność i kobiecą stronę marki.
Kiedy pieluszki przestały być naszym głównym produktem (by potem ostatecznie zniknąć z naszej oferty), zmieniliśmy logotyp tak, żeby bardziej podkreślał jakość premium naszych produktów. Róż symbolizujący delikatność pozostał, natomiast pojawił się kolor szary. Nasza konwalijka zmieniła się w cudowny zawijasek - który grafik narysował chyba 200 razy zanim powstał ostateczny symbol :)
Jakiś czas temu, po wielu godzinach myślenia, rozważania i analizowania doszliśmy do wniosku, że nasza absolutnie najwyższa jakość i produkcja 100% w Polsce wymagają podkreślenia także w całej identyfikacji wizualnej firmy. Szukają tropów kolorystycznych napotkaliśmy ZŁOTO i to było to!
- Złoto to ciepło, to jakość, piękno.
- Złoto nie uczula, a skóra wygląda przy nim pięknie.
- Złoto to szlachetność, to precyzyjna praca ludzkiej ręki, która w delikatny sposób pracuje nad niesamowitym efektem.
- Złoto to zaprzeczenie tandecie, bylejakości, masówce.
- Złoto nie wymaga nadmiernej oprawy i budowania sztucznej otoczki. Broni się samo.
Takie jest nasze MAYLILY, prawdziwe, tworzone z precyzją, piękne bez przegadania, wyjątkowe. Zmieniliśmy także naszą stronę internetową i metki, dzięki złotemu kolorowi nasze wzory są pięknie i zarazem subtelnie wyeksponowane.
Mamy nadzieję, że zmiany podobają się Wam, dajcie znać w komentarzach!
Wasze MAYLILY